torstai 17. heinäkuuta 2014

NEW, FRESH START









piiiitkästä aikaa, meikäläinen blogin äärellä. siitä on yli puoli vuotta aikaa, että viimeksi kirjoittelin tänne.

elikkäs niille jotka eivät tiedä tai muista: mun nimi on Oona, oon 14-vuotias tyttö Keski-Suomesta. en harrasta mitään tän bloggaamisen ohella. tänne blogiin tulee aika harvoin postauksia, sillä mulla ei oo omaa kunnon kameraa joten kavereiden järkkäreillä tulee räpsittyä.

tässä postauksessa nää kaikki kuvat oli aika kesäisiä, eikä ollut yhtäkään hyvää kuvaa musta. mutta jos sua kiinnostaa nähdä miltä mä näytän, käy tsekkaa mun Instagram, linkki löytyy tuolta sivusta.

mulla on tässä nyt hieman kesäsuunnitelmia, joten pariin viikkoon tää mun blogi ei ole aktiivinen. mutta heti kun saan kuvia niin voin varmasti tulla teille jotain tänne päivittelemään.

ei mulla vissii muuta, moimoi!

1 kommentti:

Vain asiallisia kommentteja, kiitos !
➜ UKK ja sosiaalliset mediat löytyvät tuolta oikealta
➜ Minulta saa aina kysyä, jos jos jokin asia jäi mietityttämään.
➜ Jos et osaa käyttäytyä netissä, niin ole kiltti ja älä sitten kommenttoi.
➜ Olen kiitollinen rakentavasta palautteesta! :-)